
Kundereisen
Kort hva vi gjør i TRY Dig
Dette gjør vi gjennom løsningene vi lager sammen med våre kunder, hvor vi utfordrer kunden til å se hele bildet - både internt og eksternt.
Internt for å se alle fagområder og å samarbeide på tvers, og eksternt for å forstå menneskene som faktisk benytter løsningene.

Bakgrunn
Skjæringspunktet mellom teknologi og kreativitet
Vårt mål
Vi utvikler og hjelper våre kunder med å bygge og drifte bedre og mer kundefokuserte digitale tjenester. For å få til dette mener vi det er avgjørende å se helhelten - eller avdekke hele bildet, som vi liker å si.
Vi skal bryte ned siloene mellom salg, markedsføring og IT
Kundereise og CRM
- En god kundereise er fundamentet i alt vi gjør. Bedrifter selger ikke lenger bare et produkt, men en opplevelse og en relasjon.
Design og brukeropplevelse
- Vi designer og utvikler løsninger som sørger for at sluttbrukeren har en førsteklasse brukeropplevelse med ditt produkt fra a til å.
HubSpot
- HubSpot tilrettelegger for kontinuerlig selskapsvekst, færre siloer og bedre kundeopplevelser.
Digital tjenesteutvikling
- Vi skaper nye tjenester og satsinger for kundene våre gjennom designdrevet innovasjon.
