De siste årene har buzzord som digitalisering og digital transformasjon vært på alles lepper - men ikke uten grunn. Som følge av koronapandemien ble 2020 året som akselererte digitaliseringen av samfunnet i rekordfart. Behovet for å bygge nye og gode digitale løsninger har aldri vært større. Her vil vi i TRY Dig gjøre en forskjell.
En av utfordringene i dag er silotankegangen mellom ulike fagretninger, som teknologi, markedsføring og kommunikasjon. Dette taper alle på.
Ved å bryte ned disse siloene skaper vi bedre løsninger for våre kunder og våre kunders kunder. En førsteklasses kundeopplevelse oppnås kun når vi forstår menneskene som faktisk benytter løsningene.
Vi tar på oss jobben med å forstå dybden og bredden av mulighetene innen teknologi og markedsføring, slik at du kan fokusere på det som gjør ditt selskap unikt.
Vår visjon er å bidra til at verden blir digital på riktig måte. Vi lover å utfordre våre kunder - utfordre til samarbeid på tvers av fagområder, utfordre på valg av teknologi og utfordre innsikten vi sitter med.
Samtidig vil vi være en samarbeidspartner og kompis, som gir kundene våre verktøyene de trenger for å kunne tilby fremtidens kundereiser.