Book et møte
Meny

Webinar: CRM i 2022

Fyll ut skjema og få opptaket tilsendt. 

Dager
Timer
Minutter
Sekunder

Sammendrag

CRM er et uttrykk som har flere betydninger og er i stadig endring. Hvordan man forstår og jobber med faget i dag er noe helt annet enn hvordan det var for 10 år siden. Vi starter webinaret med å se litt nærmere på CRM-fagets utvikling og hva vår forståelse av det er i dag: Det å sette mennesket og kunden i sentrum via bruk av teknologi og data. 

 

Vi går deretter nærmere inn på ett av de mer sentrale sidene av CRM, nemlig personaliseringens rolle. Hva forventer dagens forbrukere? Vi kommer med noen eksempler på hvordan vi kan møte deres forventninger på best mulig måte.  

 

Agenda:  

  • Hva betyr det å jobbe med CRM i 2022? 
  • Dette forventer kundene av annonsører når det kommer til personalisering.
  • Markedsføring som setter forbrukeren i sentrum.

Webinaret sendes ut som opptak i etterkant til alle som registrerer seg.

Velkommen!

Hosts

Petter

Petter Austrheim

Rådgiver CRM, TRY Dig

Julie

Julie Lium

Rådgiver CRM, TRY Dig

pink-illustration